יום רביעי, 29 בינואר 2014

פיתוח אפליקציות בתחום הצילום - איך תמציאו את האינסטגרם הבאה?

האפליקציה המצליחה (והמוצלחת) אינסטגרם הוכיחה שגם ברחבי הרשת – תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים. כמות המשתמשים באפליקציה זו, וכן באפליקציות אחרות בתחום הצילום, הולכת ועולה בהתמדה ובקצב מהיר ואין זה פלא. קצב החיים המודרני והמידע הרב המצוי ברשת הביא לירידה ביכולת הקשב האנושי. לכן, קליטת מידע ומסרים באמצעות צילום היא צורך מהותי שמגיע מגולשים בכל רחבי העולם.

על רקע מצב דברים זה, לא מפתיע לגלות שאנשים רבים, חלקם צלמים מקצועיים וחלקם חסרי רקע ממשי בתחום, מחפשים רעיונות חדשים ודרכים חדשות כדי להצטרף אל ההצלחה של אפליקציות הצילום. השאלה הגדולה היא – איך משחזרים הצלחה, איך ממציאים מחדש את האינסטגרם הבאה?

מקצוענות באפליקציות 

השלב הראשון, כפי שיודע כל מי שהתנסה בפיתוח אפליקציות, הוא לצבור רקע וניסיון בתחום זה. כיום, קל יותר מאי פעם ללמוד זאת באמצעות השתתפות בקורס איכותי. חשב לציין שלפני שממהרים להירשם, חשוב מאוד לבדוק את התכנים ומיהם המרצים. תוכנית הלימוד, תכני קורס פיתוח אפליקציות, עזרי הלימוד והמרצים ישפיעו לא מעט על היכולת להפוך למקצועי אפליקציות של ממש. לא פחות מכך, גם לרצון להצליח בגדול ישנה חשיבות רבה בדרך אל ההצלחה.

מקצוענות בצילום

לפני שאפשר לעשות חייל בפיתוח האינסטרגם הבא, כדאי מאוד לשלוט לא רק ברזי פיתוח האפליקציות כי אם גם לצבור ידע וכלים בתחום הצילום. אין בדברים האמורים בכדי לומר שחייבים לרוץ ולרכוש את המצלמה היקרה ביותר בשוק או ללמוד צילום מקצועי ברמה הכי גבוהה שקיימת, אבל רכישת ידע בצילום ובמוחים מקצועיים בהחלט תעזור.
לבד מרכישת מושגים ויכולת בצילום, והבנה של האתגרים וההבדלים שבין תמונות מקצועיות לבין צילומים של צלמים שאינם מקצועיים, כדאי גם לבחון את האפליקציות המובילות בתחום זה. כדאי לבדוק ממה משתמשי האפליקציה שבעי רצון, מה חסר להם, מה הם היו מצפים שיהיה אחרת וכן הלאה.

בניית תוכנית עסקית 

אם בעבר ניתן היה לעשות חיל ולהקים חברת סטארט אפ פשוט על בסיס של כישרון טהור, כיום הדבר הזה כמעט בלתי אפשרי. כדי להצליח בפיתוח אפליקציות או ביוזמה טכנולוגית אחרת, צריך להכין תוכנית עסקית וזאת מכמה טעמים. בין היתר התוכנית הזאת מסייעת לשמור על מיקוד, לגייס משקיעים, ואפילו להתמודד עם תקופות שבהם נראה שההתקדמות איטית מהמתוכנן. לעיתים תוכנית עסקית רצינית מהווה את ההבדל החשוב ביותר בין הצלחה לכישלון ולו בשל הרצינות שהיא משרה.

מוצאים מקורות מימון

השלמת הפיתוח מצריך מלבד התוכנית העסקית ולעיתים כחלק בלתי נפרד ממנה, מקרות מימון. מקורות המימון יכולים להיות מקורות עצמיים, הלוואות מהבנק או הכנסה של שותפים פעילים או סמויים. בין מקורות המימון הנפוצים ניתן למצוא גם קרנות הון סיכון ואנשי עסקים או בעלי אמצעים שידועים בשם אנג'לים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה