יום חמישי, 4 בספטמבר 2014

איפה מוצאים השראה לתמונה- כל האירועים בירושלים

ירושלים היא ללא ספק אחת הערים אם לא העיר הקסומה ביותר בעולם, ככזאת, אין באמת צורך באירועים מיוחדים בשביל לתפוס בה רגעים קסומים לתמונות, עם זאת אירועים בירושלים מתרחשים חדשות לבקרים והיא אחת הערים התוססות ביותר מבחינת פעילות והתרחשויות, כך שאם אתם בכל זאת מחפשים אירוע מיוחד בשביל לקבל ממנו השראה- הנה כמה רעיונות.

אבן היסוד של התרבות הישראלית

אירועים בירושלים מתרחשים בכל עת ובכל מקום בעיר. את כלל האירועים השונים ניתן לחלק לכמה קטגוריות, כאשר אלה מתייחסים לשלל האירועים השונים, החל מתערוכות, דרך פסטיבלים, הופעות של מוזיקה חיה, מיצגי אמנות, תאטרון והרשימה עוד ארוכה.

במסגרת אירועים בירושלים ישנם אירועים קבועים המתרחשים מדי שנה בתאריך קבוע, ובנוסף יש המון אירועים מתחלפים המתקיימים בהתאם להתרחשויות השונות.

על מנת לקבל את המידע המדוייק מומלץ להעזר ברשת ובמקומונים השונים בהם ניתן לקבל מידע מפורט אודות ההתרחשויות השונות מדי שבוע, בימים השונים. את החיפוש ניתן לעשות לפי ימים, לפי מקומות ולפי הפקות, אם יש בידיכם את המידע.

האירועים השונים נחלקים גם לאירועים אשר פתוחים לקהל הרחב והכניסה אליהם היא חינמית לחלוטין, בעוד שישנם אירועים שונים שמצריכים רכישה של כרטיס כניסה  והזמנה של מקום מראש. מומלץ להתעדכן על קיומם של אירועים שונים מבעוד מועד על מנת להפיק את להבטיח את המקום באירוע.

מה קורה בעיר?

בין האירועים הנפוצים אפשר למצוא אירועים כמו פסטיבל האור הבינלאומי שמתקיים בירושלים מדי שנה, בעיר העתיקה, מזה כבר שש שנים. כמו כן ישנו גם פסטיבל חוצות היוצר המתקיים מדי שנה בקיץ, בחודש אוגוסט. מדובר על פסטיבל מוזיקה בו לוקחים חלק המוזיקאים המובילים של המדינה.

שבוע הספר שמתקיים בערים שונות בארץ מתקיים גם הוא בירושלים והוא מזמין את תושבי העיר ומבקריה להנות משלל ספרים במחירים נגישים במיוחד.

לצד האירועים והפסטיבלים ישנם בעיר גם סיורים יזומים שאליהם ניתן להצטרף בתשלום או בחינם, תלוי איזה סיור ומתי הוא נערך. בין הסיורים השונים ניתן להנות מסיור בעיר העתיקה, בעיר דויד ועוד.

קניון מלכה גם הוא מוקד חם ואטרקטיבי במיוחד לאירועים מסוגים שונים ובהחלט כדאי להתעדכן בכל המתרחש בקניון המפואר.

ירושלים לילדים

ירושלים אינה מפקירה ילדים ולמעשה מדובר על עיר שהיא ידידותית במיוחד לילדים. בעיר אפשר למצוא מגוון של פסטיבלים, הצגות ואירועים שונים לילדים ולילדים קטנים. בין האירועים השונים אשר מיועדים לילדים אפשר למצוא אירועים כמו פסטיבלי קיץ, אירועים במוזיאונים השונים, ביקור במוזיאון המדע, מוזיאון עיר דויד שפותח את שעריו לאירועים המיועדים לילדים במיוחד, סדנאות במגדל דויד, הצגות, תערוכות והרשימה עוד ארוכה. גם באירועים לילדים, ובמיוחד באלה המיועדים לילדים חשוב להזמין מקום מראש. גם אם הכניסה היא בחינם חשוב להבטיח את מקומכם.

אולי יעניין אותך בנוסף: סיורים בירושלים בשיתוף חברת דרך ארץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה