יום חמישי, 23 בפברואר 2012

הבחירה הנכונה בצלם לחתונה – תעשו "זום" נכון!


מה הדבר הכי מדהים שנשאר לכם מהחתונה שלכם? חוץ מחיי הנישואין - זהו כמובן הזיכרון מהחתונה. אלא שאתם התרוצצתם בין כל האורחים, ומרוב התרגשות, קשה כבר לזכור איך היה. בחירת צלם לחתונה, אם כן, היא בחירה קריטית מאד - כי המקצועיות של הצלם תשפיע על הדרך שבה תזכרו את החתונה – כל האורחים שהיו, האווירה המקסימה שהייתה, השלב שבו כולם התרגשו מהחופה, ואיך כולם נהנו ורקדו. אז איך אפשר לבחור את הצלם הטוב ביותר לחתונה שלכם?

החלטות שעוזרות לקבל את כל התמונה...
צוות צילום סטודיו - תמי פורת
הדבר הראשון שאתם צריכים לשים לב אליו בתהליך של בחירת צלם לחתונה, היא האם הצלם עצמו נוהג להגיע לאירועים. יש צלמים שבתור ה"מנהלים" של החברה, שולחים צוות אחר לחתונה שלכם. אתם כמובן, חייבים לבחור צלם שעם כל מעמדו והמקצועיות שלו - כמובן יגיע בעצמו לחתונה. צוות נוסף הוא כמובן תקין לחלוטין - במיוחד אם אתם רוצים שיהיה תיעוד גם בסטילס וגם בווידאו, ואם אתם רוצים תיעוד מכמה מצלמות, ברור שצריך עוד כמה אנשי צוות מקצועיים.


חשוב מאד שתתאימו את הצלם לדרישות שלכם ולא תתפשרו. יש לדוגמה זוגות שרוצים לקבל תיעוד וידאו כפול מהחתונה שלהם - הראשון הוא תיעוד ללא עריכה של החתונה, כולל כל הקטעים החל מתחילת קבלת הפנים ועד לסיום האירוע. התוצר השני הוא מעין קליפ ערוך של החתונה, עם מוזיקה מתחלפת, שישאיר לכם את הזיכרונות המרכזיים עטופים בעיצוב מהמם. חשוב לראות שלצלם שלכם יש גם ידע בעריכה מתאימה לצורך כך.

נושא שחייבים לתת לו דגש בעת בחירת צלם לחתונה הוא נושא הביטולים - גם שלכם וגם של הצלם עצמו. לפעמים קורים דברים בלתי צפויים, והחתונה שלכם מתבטלת - למרות שהסיכוי הוא קטן, בררו תמיד מול הצלם האם הוא גובה דמי ביטול, וכמובן מה הגובה שלהם. מצד שני, חשוב לראות מה קורה כשהצלם לא יכול להגיע מסיבות אישיות - האם הוא מתכוון לשלוח צלם מחליף, הוא מעניק לכם פיצוי כספי וכיו"ב.

כדאי לשים לב מה רמת המקצועיות של הצלם גם בצילומי החוץ - היום נהוג שכל זוג שעומד להתחתן יבצע סט של צילומי סטילס בטרם החתונה מתחילה, אך כל השלבים של ההלבשה והאיפור הסתיימו - היום מדובר ביכולת בסיסית של כל צלם לתעד את הזוג, ולהפיק מהר את התמונות, כך שבערב הן כבר יופיעו על גבי מסך ענק בחתונה.

יש לכם את כל הכלים לבחור
עכשיו, כשיש לכם את כל הכלים לבצע בחירת צלם לחתונה שלכם, אתם צריכים לעשות רק דבר אחד בלבד -  ליצור קשר עם צלמים שונים, להשוות הצעות מחיר, לראות מהם היכולות המקצועיות שלהם, ובסופו של דבר לבחור את הצלם המושלם. אנחנו משוכנעים שאתם לא תתחרטו, תיצרו קשר מוצלח עם הצלם, ומי יודע - אולי גם תזמינו אותו לתעד ברית או בריתה בקרוב...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה