יום רביעי, 24 בספטמבר 2014

טרנדים חדשים בצילומי הריון

הטרנד של צילומי ההריון הולך ומתפתח והיום יותר ויותר הריוניות מתעניינות לעשות לעצמן "בוק" של ההריון. ישנן הריוניות שזהו ההריון הראשון שלהן והן מתרגשות ורוצות לגשת לצילומי הריון ויש כאלו שהן כבר אמהות ומשלבות בצילומים את כל המשפחה והתמונות יוצאות תמיד נפלא. הזיכרון הנפלא של צילומי ההריון נשאר לאורך שנים רבות וכל הנשים מתגאות בצילומים שהן מקבלות. את הצילומים מבצעים צלמים מקצועיים בעלי גישה נינוחה כשהמטרה היא גם להעניק זיכרון נפלא בתמונות וגם יום צילומים מרגש ומהנה.

בסטודיו, בבית או בטבע

צילומי ההריון התקיימו בעבר רק בתוך גבולות הסטודיו. הצלמים השתמשו בסטודיו כדי לנצל את המרחב בצורה הטובה ביותר ולשלוט בכיווני האור בנוחות. היום חלק מההריוניות מחליטות לבצע את צילומי ההריון במקום האהוב עליהן כמו בבית או בטבע וישנם שפע של צלמים שישמחו להגשים עבורן את החלום. המקום היום אינו מגבלה לצילומים וניתן להשתמש בכל מקום כאתר צילומים מושלם. מה שחשוב לבדוק בסביבה הוא שההריונית והמצולמים (במקרה והיא מצטלמת עם בן הזוג או הילדים) מרגישים נינוחים להצטלם.

ביגוד ואיפור

הטרנדים בצילומי ההריון משתנים באופן מתמיד, אבל הבסיס נשאר, צלמים מקצועיים, הריונית וסביבה מופלאה ליום מושלם. במהלך הצילומים תוכל ההריונית להחליף בגדים ולהשתמש בבגדים משלה או להשתמש באביזרים שונים שנמצאים בסטודיו כמו כובעים או צעיפים. נוסף לבגדים השונים, יכולה ההריונית לבקש לשלב הריון על הבטן בזמן הצילומים. ציורי הבטן מתבצעים באמצעות איפור עדין שמתאים לציורי גוף והוא הזדמנות של ההריונית להגשים לעצמה משאלה אמנותית. האיפור על הבטן נותן להריונית מתנה מיוחדת וחוויה יוצאת דופן.

מתנה ליולדת

אם חברה שלך בהריון ואת רוצה להעניק לה מתנה ליולדת כדאי מאד שתחשבי על צילומי הריון. הצילומים יהיו חוויה חד פעמית עם זיכרון ארוך טווח. צילומי ההריון יכולים להתבצע על ידי צלמת או צלם ויהיו מתנה ייחודית ליולדת. ניתן לומר כי אחד מהטרנדים בתחום צילומי ההריון הוא שהיום נהוג גם לתת אותן במתנה ליולדת ולא רק האישה או בני המשפחה מחליטים לקחת את המשימה עליהם. כמובן, לאחר שתרכשי שובר מתנה ליולדת לצילומי הריון היא תקבע בעצמה את המועד המועדף עליה והמקום בו תרצה לעבור את החוויה.

למה כדאי לשים לב לפני שניגשים לצילומי הריון

על מנת להפוך את חווית צילום ההריון למושלמת, יש לחשוב על הנקודות הבאות:

  • צלם או צלמת- מול מי תרגישי בנוח יותר. יש לזכור שחלק מההריוניות מעוניינות לחשוף את הבטן שלהן או להצטלם בלבנים ולכן חלקן מרגישות יותר בנוח מול צלמת.
  • מקום הצילום- אם את מעוניינת להצטלם במקום מסויים כדאי שתקחי זאת החשבון ותשתפי בבחירה שלך את השאיפות הללו.
  • ספר עבודות- בקשי לראות עבודות קודמות של הצלם או הצלמת ואם את מתחברת לאופי התמונות, יכול להיות שמצאת את הצלם או הצלמת שמתאימים לך.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה