יום רביעי, 9 במאי 2012

צילום הריון- לתעד את הפלא שמתרחש בתוכך


כשאת בהיריון, את מרגישה איך כל הגוף שלך משתנה. הכוונה היא לא רק לשינוי פיזי - את לפתע הרבה יותר רגישה לסביבה, וגם רגישה ממש לכל חלק בגוף שלך. את מרגישה חיבור חזק מאד עם העובר - חיבור שאחר כך יתפתח לחיבור העמוק שיהיה לך עם התינוק. בתור אם לעתיד, חשוב לך מאד לתעד את הרגעים המיוחדים הללו שיישארו לנצח בתוך אלבום - כך תמיד תוכלי להיזכר ברגעים המיוחדים הללו, ואף לחלוק אותם עם הילד שלך לכשהוא ייוולד ויגדל. הצורה הטובה ביותר לתעד את התקופה הנהדרת הזו, היא צילום הריון מקצועי.


צילום באדיבות סטודיו תמי פורת - זכרונות מצולמים

לעבוד עם צלמת מקצועית

מעניין לציין, כי בתחום של צילום היריון, הצלמות הן אלו שמובילות ולא הצלמים. זה כמובן קורה מסיבה מובנת - רק צלמת אישה תוכל להבין את מה שעובר עלייך, ורק היא תוכל להפיק את המקסימום מתמונות שמציגות אותך ואת ההיריון שלך.
צילום הריון ע"י צלמת מקצועית מבוצע תמיד בסטודיו של הצלמת. יש כמובן אפשרות לביצוע צילומי טבע מיוחד, אולם על מנת שתוכלי לקבל פרטיות מלאה בצילום האינטימי, הדבר מתבצע לרוב בחצר פרטית או בגן קטן ופרטי שיש מחוץ לסטודיו של הצלמת. צילום הריון יכול להיות במגוון רחב מאד של סגנונות – את יכולה לבחור בצילום צבעוני או שחור לבן. צילום עם תקריב על אזור הבטן, או צילום כולל של כל הגוף שלך. ניתן לשלב פרטי ביגוד ייחודיים, או אפילו לבצע צילום עירום מדהים ביופיו.

צילום באדיבות סטודיו תמי פורת - זכרונות מצולמים

בואי לשמר את החודשים המיוחדים

ברוב המקרים, נשים ניגשות לבצע צילום הריון בשלבים המתקדמים של ההיריון, כדאי שלא תפספסי את ההזדמנות, ותגיעי לסטודיו מקצועי של צלמת הריון מנוסה ואיכותית, כדי שיישאר לך תיעוד מדהים מהתקופה הכל כך מיוחדת הזו בחייך. יצירת הקשר היום היא פשוטה ומיידית - ניתן לבחון את הגלריות השונות באתרים של צלמות הריון, ולבחור מתוכן את הצלמת  שתמונותיה מתאימות לסגנון המועדף עליך. אל תתני לתקופה המופלאה הזו לחלוף ללא תיעוד איכותי – התינוק שבדרך עוד יבקש לראות הכל!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה