יום ראשון, 25 בינואר 2015

צילום ללא מצלמה

מעוניינים לתעד את הרגעים היפים של החיים? לא יודעים היכן המצלמה שקניתם לפני שנים? הגיע הזמן להתחדש באחד ממחשבי הלוח שמסוגלים לספק לכם את התוצאה הטובה ביותר של צילום ללא מצלמה,
ה- iPad air 2.

הכירו את האייפד אייר 2

IPad Air 2 הינו אחד ממחשבי הלוח החדישים ביותר של היצרנית העולמית הידועה, אפל.  מחשב לוח זה הופץ לראשונה באוקטובר של שנת 2014 והציג בגאווה מגוון פונקציות משודרגות שגרמו לאנשים רבים לעמוד בתור על מנת לקנות אותו. מחשב לוח זה מציע מערכת הפעלה חדשה, סוללה שמחזיקה עד כ-10 שעות, מעבד חזק מאוד של אפל ה- איי.8.איקס, זיכרון ראם של ג'יגה בייט אחד, מסך 9.7,  קישוריות וויפיי עם אפשרות גלישה של הדור הרביעי באינטרנט, משקל מינורי של פחות מחצי קילוגרם וגולת הכותרת מצלמת שמונה מגה פיקסל וכן מצלמה קדמית של 1.2 מגה פיקסל שמאפשרת לרוב הצלמים החובבניים לזנוח בקלות קנייה של מצלמה נחמדה. אפל מציעה לצרכנים iPad Air 2 חדשני ודק ומצליחה לכבוש את השוק שוב במוצר איכותי שמספק תוצאות נפלאות.

מה השתנה הטאבלט הזה?

נעשו שינויים רבים במחשב לוח זה לעומת קודמו. ראשית כל יש לקחת בחשבון שמדובר על מכשיר דק מאוד שמוכר כמכשיר הטאבלט הדק ביותר של החברה. העובי שלו הוא 6.1 מילימטר, יש בו קורא חדשני של טביעות אצבע והוא נראה חדשני ומרשים יותר מכל שאר מחשבי הלוח שהוציאה עד כה. כאן מדובר על מכשיר כיפי שנוח לקחת אותו לכל מקום ולהשתמש בו במהירות ובקלות לגבי כל משימה. צרכנים שקנו את האייפד אייר 2 מספרים על כל מיני שינויים משמעותיים וחיוביים במכשיר, כמו למשל הסוללה שמצליחה להחזיק שעות רבות יותר, שיפור משמעותי בכל הביצועים וזאת בהשוואה אל הגרסה הקודמת של מחשב הלוח ועוד. בנוסף, חובבי צילום מושבעים מספרים שמחשב לוח זה מצליח לצלם ולהפיק את אותן תמונות נפלאות בהן הם מעוניינים.

מצלמים את החיים ונהנים מכל רגע

כאמור, הרבה חובבי צילום מדברים על האייפד אייר 2 כמחשב לוח בעל מצלמה ווידיאו יוצאים מן הכלל ולכן חשנו צורך לפרט כאן אודות המולטימדיה הוויזואלית, כלומר המצלמה ואפשרויות הווידאו. מצלמת ה- ISIGHT היא בעלת חיישן שמונה מגה פיקסלים. מצלמה זו גם תומכת באפשרות של צילום ווידיאו FULL HD באיכות של 1080. יש אפשרות לבחור בה פונקציה של צפייה בסרטוני ווידיאו בהילוך איטי, מהיר ופונקציות נוספות שלא היו במחשב הלוח הקודם. מצלמה זו שמוצעת במסגרת מכשיר האייפד אייר 2 החדשני ומתקדם היא המצלמה הטובה ביותר שמציעה חברת אפל במוצריה. כאן מדובר על אופטיקה מתקדמת, חיישנים משופרים, פונקציות מתקדמות ועוד. המצלמה הקדמית גם שעוצבה מחדש גם היא מרשימה ויש לה חיישנים טובים יותר מהגרסה הקודמת, אפשרויות נרחבות יותר וביצועים טובים יותר מאי פעם גם במצבים של תאורה מינימאלית.

לסיכום, אם אתם מעוניינים במחשב לוח שיצליח לספק לכם את כל אפשרויות הצילום ופונקציות נוספות במעטה דקיק ונוח, אייפד אייר 2 הוא המכשיר האידיאלי בשבילכם.

לסקירות מוצרי חשמל ואלקטרוניקה נוספים לחץ >>אלקטריק סיטי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה