יום שלישי, 14 באוגוסט 2012

צילום פורטרט לתמונות פרופיל


צילום: סטודיו זכרונות מצולמים
עם הפופולאריות ההולכת וגוברת של רשתות חברתיות, אין פלא שבשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מקדישים זמן ואנרגיה (ולעתים אף כסף) על צילום פורטרט לתמונות הפרופיל שלהם. בתקופה בה אנו חיים, רשתות חברתיות החליפו לא מעט מן המוסדות וההרגלים שכיום הם כבר נחלת העבר. לדוגמא, פעמים רבות דף פרופיל בפייסבוק משמש, בין אם בצורה רשמית ובין אם לא, בתור כרטיס הביקור שלנו. אם אכן כך הדבר, ככל הנראה תמונת הפרופיל שלנו שווה השקעה מצדנו. בהמשך מאמר זה נספר לכם על החשיבות של תמונת פרופיל איכותית ומחמיאה. בנוסף על כך, נספק לכם מספר טיפים שיעזרו לכם להפיק את מרב התועלת מתמונת הפרופיל שלכם.


מהי החשיבות של תמונות פרופיל?


•יצירת רושם ראשוני – כפי שנאמר קודם לכן, תמונת הפרופיל שלכם היא מעין כרטיס ביקור חזותי אישי שלכם. בין אם אלה המעסיקים לעתיד שלכם או הדייט לעתיד שלכם, מי שיבחן את דף הפרופיל שלכם ללא כל ספק יבחין בתמונה שלכם. זו ההזדמנות שלכם לעשות רושם ראשוני חיובי, על מנת להגביר את הסיכויים שלכם להצליח.

•הזדמנות לספר על עצמכם – תמונת פרופיל מעניקה לכם הזדמנות פז לספר על עצמכם בצורה שאיננה מילולית. לא לחינם אומרים ש"תמונה שווה אלף מילים", ובמקרה של תמונת פרופיל איכותית באמת, ייתכן שהיא תהיה שווה לכם הרבה יותר מאלף מילים.

טיפים עבור צילום פורטרט לתמונות פרופיל


צילום: סטודיו זכרונות מצולמים
•איכות קובץ התמונה – רבים בוחרים להתעלם מגורם זה, אך לאמתו של דבר לאיכות קובץ התמונה שאתם בוחרים להעלות יש חשיבות רבה. אם אינכם מעוניינים להפיץ ברבים תמונת פרופיל שלכם שהינה מטושטשת, לא ממוקדת או פגומה בכל דרך אחרת, הקפידו לשמור את צילום הפורטרט שלכם בקובץ איכותי ככל האפשר.


•מיקוד על הפנים – תמונת פרופיל אמורה להציג אתכם, ולא את המקום או האירוע שבהם אתם נמצאים. פירוש הדבר שאתם צריכים להיות הדמות המרכזית בסיפור, ולכן הפנים שלכם צריכים לתפוס נפח גדול מממדי התמונה.

• חיוך, אבל לא מטופש – ובהמשך לסעיף הקודם, אם הפנים שלכם מהווים את המוקד לתמונת הפרופיל שלכם, קרוב לוודאי שתתאמצו קצת ותחייכו יפה למצלמה. חיוך כנה ואמיתי, לעומת חיוך מהסוג השטותי והמטופש, יציג אתכם באור חיובי.

•תשכרו צלם מקצועי – אם חשוב לכם האופן שבו אתם יוצרים רושם ראשוני על אנשים אחרים, מומלץ בחום שתשכרו את שירותיו של צלם מקצועי. בדרך זו תוכלו לוודא את קיום כל ההמלצות הנ"ל, ועל ידי כך להבטיח תמונת פרופיל איכותית באמת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה